Seuran esittely

NURMEKSEN NAISVOIMISTELIJAT RY
Nurmeksen Naisvoimistelijat ry on perustettu vuonna -1932 ja se on yksi Suomen voimisteluliiton jäsenseuroista. Vietimme 90. juhlavuotta vuonna -2022 ja sen kunniaksi järjestimme säännöllisten viikkotuntien lisäksi erilaisia pop-up tapahtumia pitkin vuotta. Seuramme 90-vuotisjuhlaa vietettiin 17.9.2022 Nurmes-talolla eri vuosikymmen-teemaisilla esityksillä, juhlapuheilla sekä musiikilla. Kakkukahvit juotiin ohjelmanumeroiden jälkeen.

SEURAN TARKOITUS

Nurmeksen Naisvoimistelijoiden tarkoituksena on tarjota laadukasta, monipuolista ja terveyttä edistävää ryhmäliikuntaa erilaisten jumppien muodossa. Laadukkaiden tuntien sisällöstä vastaavat ammattitaitoiset, positiiviset ohjaajamme. Kouluttaudumme alallamme säännöllisin väliajoin ja arvioimme aktiivisesti liikuntatarjontaamme.

USKOLLISUUDEN KILTA
Nurmeksen Naisvoimistelijat ry:n Uskollisuuden Kilta on perustettu 1995 ja sen tarkoitus on koota seuran pitkaikaiset jäsenet ystävyyttä ja henkistä vireyttä ylläpitäväksi ryhmäksi. Kiltaan voi liittyä 25 vuotta täyttänyt ja 5 vuotta johonkin naisvoimisteluseuraan kuulunut jäsen. Killan toimintaan kuuluu perinteisen kuntojumpan lisäksi teatteri- ja luontoretkiä, sisariltoja, talkoita ja palvelukeskusvierailuja. Kiltalaisille järjestetään lisäksi valtakunnallisesti toimintaa Suomen Voimisteluliitto Svoli ry:n toimesta.

JOHTOKUNTA
Nurmeksen Naisvoimistelijoiden toiminnasta vastaa johtokunta. Seuran puheenjohtaja ja johtokunnan erovuoroiset jäsenet valitaan keväisin seuran vuosikokouksessa. Johtokunnan jäsenet tekevät tärkeää talkootyötä seuralle mm. varainhankinnan merkeissä. Talkoisiin ovat erittäin tervetulleita myös muut kuin seuran varsinaiset jäsenet. Varainhankinnalla ja talkootyöllä voimme pitää jatkossakin kausimaksut mahdollisimman alhaisina, joten jokainen talkootunti on arvokasta työtä seuramme hyväksi. Johtokunnan jäseniin voi ottaa yhteyttä ja esittää toiveita sekä antaa palautetta seuran toiminnan kehittämiseksi. Tarvittavat tiedot löydät Yhteystiedot-sivulta.

Haluatko itse vaikuttaa seuran toimintaan ja esim. jumppatarjontaan? Tule mukaan toimintaan ottamalla yhteyttä johtokunnan jäseniin.